Херсон — город солнца!

Вы здесь  :Главная arrow Новости arrow Як оформити державний акт на землю?

Сегодня: 16.01.2012

Як оформити державний акт на землю?

13.07.2010 г.

На ваши вопросы отвечают юристы ГД «Відродження Херсона» Марина Чернышова и Елена Зарицкая. С вопросами обращайтесь по адресу: ул. Коммунаров, 11, ГД «Відродження Херсона».

На даний час актуальним залишається питанням оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки.

Так, з метою вирішення нагальних проблем, що виникли при оформленні актів на право власності на земельні ділянки надаємо наступні роз’яснення:

З метою захисту конституційних прав громадян України на землю Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році» від 05.08.2009 р. № 844, якою затверджено Порядок безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки.

Однак у процесі реалізації зазначеної постанови виникла низка неузгодженостей у зв'язку з чим Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Про додаткові заходи щодо безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки» від 21.10.2009 р. № 1112 (за текстом – постанова № 1112), якою затверджено в новій редакції Порядок № 844, визначено заходи щодо забезпечення його виконання та продовжено дію постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 844 «Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році» на 2010 та послідуючі роки.

Зазначеною постановою № 844 передбачено, що виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право на земельну ділянку, а також заповнення і державна реєстрація державних актів на право власності на земельну ділянку у 2010 та послідуючих роках здійснюватимуться для громадян безоплатно за рахунок коштів Державного бюджету України.

Разом з тим, безоплатна видача державних актів на право власності на земельні ділянки стосується лише громадян, щодо яких прийнято рішення виконавчого комітету (до 01.01.2002 р.) або міської ради (після 01.01.2002 р.) про передачу у власність земельних ділянок для обслуговування жилих будинків, садівництва, але які до цього часу державні акти на право власності не отримали.

Процедура оформлення акта на право власності на земельну ділянку:

1- крок - громадянин, який бажає безоплатно оформити державний акт на право власності на земельну ділянку, самостійно або через уповноважену ним особу подає 2 заяви про видачу такого акта, одну адресовану - сільському, селищному, міському голові, а другу адресовану територіальному органу Держкомзему. Заява подається за місцем розташування земельної ділянки.

До заяви додаються такі документи:
- копії документа, що посвідчує особу, та документа про присвоєння ідентифікаційного номера;
- засвідчена в установленому порядку копія довіреності – для уповноваженої особи;
- копія рішення про передачу земельної ділянки у власність, прийнятого органом місцевого самоврядування чи районною держадміністрацією, а також за наявності – технічна документація із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право на земельну ділянку, або проект відведення земельної ділянки, виготовлений та затверджений до 15.08.2009 р.

Територіальним органам Держкомзему, районним держадміністраціям, органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від громадян надання будь-яких інших документів.

2-крок - відповідна рада на сесії розглядає подані документи та виность рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації.

3-крок - за актом приймання-передачі місцевою радою документи передаються до територіального органу Держкомзему, який укладає договір на безоплатне виготовлення технічної документації.

4-крок - після виготовлення технічної документації Держкоиземом дана документація повертається до місцевої ради, яка на сесії приймає рішення про передачу у власність громадянину земельної ділянки.
        
5-крок - після прийняття рішення органом місцевого самоврядування про передачу у власність земельної ділянки, за актом приймання-передачі технічна документація разом із відповідним рішенням ради та заявою громадянина передаються до територіального органу Держкомзему.

6-крок - територіальний орган Держкомзему укладає договір з територіальним підрозділом Центру ДЗК на заповнення та державну реєстрацію державного акта на право власності на земельну ділянку, який після заповнення, підписання та реєстрації видається громадянинові представниками Центру ДЗК в місцях організованої видачі за місцем знаходження земельної ділянки.

Додатково зауважуємо, що оплата робіт і послуг, пов'язаних з оформленням та видачею державних актів на право власності на земельну ділянку, здійснюється замовником за рахунок коштів державного бюджету.
 

Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Подчеркнутый Зачеркнутый Ссылка Изображение Список Цитата

Защитный код
Обновить

« Пред.   След. »

Цитата

Имею честь служить Херсону  - Алексей Кравец, контр-адмирал 

Опросы

Как вы относитесь к идее убрать платные парковки из Херсона?
На какие средства нужно возрождать "Лебединое озеро"?
Разработка сайта — web–студия «Б.Р.А.В.О»